Blogitekstisuositus

Tänään tahdon

Tänään tahdon metsään. Tahdon haistella metsän kosteutta ja nähdä peurat ja ketun ja korpin ja muurahaiset. Tahdon löytää sieniä. Ta...

sunnuntai 12. maaliskuuta 2017

Kosketus


On päiviä, jolloin iskee ihan hlvetinmoinen halipula.
Mä haluan vain kotiin
Ja jonkun kainaloon
Hetkeksi vaan lähelle ja ihan hiljaa
Ihan vaan tuntea toisen läheisyys
ja ehkä tuntea olevansa turvassa
Rakastettu
ja jollekin se maailman tärkein.
Ja olenhan minä
Kyllä mä sen tiedän
Välillä mä vaan olen todella väsynyt.

Mä olen tämän laivan kippari
ja mulla on ruorit ja knaapit ja vantturit ja vipstaakkelit
ja välillä mennään tyynessä hissukseen
ja välillä ollaan hirmumyrskyssä
ja ajoittan karahdetaan kivikkoon niin että rytisee.
Haluan olla kippari
Mutta välillä mä vaan haluaisin antaa ohjat jollekin
Ja olla hetken aikaa matkustaja
turvallisessa menossa.
Turvallisessa satamassa.

Saahan sitä aina haluta :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti