Blogitekstisuositus

Tänään tahdon

Tänään tahdon metsään. Tahdon haistella metsän kosteutta ja nähdä peurat ja ketun ja korpin ja muurahaiset. Tahdon löytää sieniä. Ta...

sunnuntai 16. joulukuuta 2018

Ystäväni



 Siinä sä istut mua vastapäätä.
Kymmeniä vuosia ollaan tunnettu
viimeisimmät 10-15 pidetty tiheämmin yhteyttä.
Olet aina ollut siinä kun olen sinua tarvinnut.
Ja sinäkin olet välillä tarvinnut minua.
Sinun kanssasi on ollut hyvä puhua,
käydä läpi elämää,
sydänsuruja,
kipuja ja tuskia.
Sun kanssasi ollaan aina puhuttu kaikista asioista
niiden oikeilla nimillä. 
Olet ollut mun tukipilari,
mun perseeseen potkija,
mun sparraaja
mun tsemppaaja.
Olet usein soittanut juuri silloin kun olen sinua eniten tarvinnut.

Jokaisella pitäisi olla tuollainen ystävä kuin sinä.
Avoin, utelias, luotettava.
Jossain toisessa ulottuvuudessa
jollakin toisella vuosisadalla 
meistä olisi ehkä voinut tulla jotain muutakin kuin vain ystäviä.

Kiitos, että olet olemassa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti