Blogitekstisuositus

Tänään tahdon

Tänään tahdon metsään. Tahdon haistella metsän kosteutta ja nähdä peurat ja ketun ja korpin ja muurahaiset. Tahdon löytää sieniä. Ta...

tiistai 9. heinäkuuta 2019

Kirjoitustaito kadoksissa

Nyt on kuulkaas niin,
että mulla on taas sellainen kirjoituksellinen kuiva kausi.
Elämässä tapahtuu nyt niin nopeesti niin paljon,
että mun on vaikeeta purkaa mitään mihinkään.
Ja kysehän ei ole siitä,
että menis jotenkin huonosti.
Päinvastoin.
Jessus sentään kun mies hämmentää mun elämääni
Positiivisesti
En ole tottunut siihen,
että mua hemmotellaan,
että mulle halutaan antaa kaikki mitä minä vain haluan.
En osaa haluta tai vaatia ja hämmennyn
Tunnen olevani Liisa Ihmemaassa
Ja vähän pelottaa, että koska se ilkeä Punainen kuningatar astuu kuvaan....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti