Blogitekstisuositus

Tänään tahdon

Tänään tahdon metsään. Tahdon haistella metsän kosteutta ja nähdä peurat ja ketun ja korpin ja muurahaiset. Tahdon löytää sieniä. Ta...

keskiviikko 27. joulukuuta 2017

Joko mennään?

Mietityttää
Ihmetyttää
Ajatuttaa

Minulla - ja sinulla - on vain yksi elämä
Ja se on aivan liian lyhyt tuhlattavaksi
Minä haluan vielä nähdä ja kokea
Minä haluan vielä tasapainoon
onneen ja iloon.
Niitä en saavuta, jos en laita itseäni etusijalle.

Mä aina unohdan,
että minä - ja vain minä - voin vaikuttaa omaan elämänlaatuuni.
Vain minä valitsen tieni, polkuni, risukkoni ja ryteikköni ja miten ne kuljen
Vain minä voin pysäyttää oravanpyöräni.
Vain minä.
Kuten sinä omasi.

Oisko aika punnita plussat ja miinukset
ja katsoa mihin suuntaan vaakakuppi kallistuu
Take it or leave it
Takit vai liivit..




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti