Blogitekstisuositus

Tänään tahdon

Tänään tahdon metsään. Tahdon haistella metsän kosteutta ja nähdä peurat ja ketun ja korpin ja muurahaiset. Tahdon löytää sieniä. Ta...

sunnuntai 31. joulukuuta 2017

Summa kardemumma


2017 on kohta loppuunlusittu
Mitä siitä jää mieleen?
Mahtava määrä upeita konsertteja ja festareita.
Phantom of the Opera Tukholmassa
Tyttärien ja pojan uudet tuulet
Mun duunivaihdos ja helevetinmoinen työtahti.
Hieno Suomi 100 / Itsenäisyyspäiväjuhla
Upeat häät.
Kunnallisvaalit ja politiikkaan mukaan meno.
Vauhtia ja vaarallisia tilanteita.
Vuosi on lopuillaan
ja minä olen mentalitasolla maalannut itseni nurkkaan.
Toi eka kuva olen minä.
Juuri nyt.


En enää jaksa olla puolikuntoinen sohvallamakaaja.
Kaipaan ulos ja avantoon vaikka keli on tosipaska.
On satanut ja sataa niin paljon,
ettei mereen enää mahdu enempää,
se valuu jo yli.


Tunnin lenkin,
avatopulahduksen
ja saunan jälkeen fiilis on vähän parempi.
Ehkä tää tästä vielä.
I will survive!

Mietintämyssyssä on paljon ja päätöksiä pitäisi tehdä.
Ja varmaan niitä tämän viikonlopun aikana teenkin.
Omaksi parhaakseni.
Toivottavasti



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti