Blogitekstisuositus

Tänään tahdon

Tänään tahdon metsään. Tahdon haistella metsän kosteutta ja nähdä peurat ja ketun ja korpin ja muurahaiset. Tahdon löytää sieniä. Ta...

tiistai 2. tammikuuta 2018

Mun!

Siinä se on
Minun jorpakkoni
Minun kylmäkylpyläni
Minun avantoni
Tuonne minä kipitän
ja joka kerta mennessäni mietin,
että joku ruuvi on kyllä löysällä
Oisko se ruuvi,
joka pitää kaikki muut ruuvit kireällä?
Mutta jo lätäkössä räpiköidessäni huomaan
kuinka stressi helpottaa,
kuinka tilanne rauhoittuu
kuinka kohina päässä laantuu,
kuinka kroppa pitää shokkihoidosta.

Juu - tiedän
Paikkaan tällä jotakin muuta.
Jotakin, joka multa just nyt puuttuu
Ehkä sitä,
että en enää osaa unelmoida.
Mä olen aina sanonut, 
että kun minä lopetan unelmoinnin niin olen vissiin kuollut.
No nyt mä sit taidan olla kuollut
Mutta järvessä sitä on kyllä ihan satasella hengissä 

Mihin mun unelmat on kadonneet?
Mä taidan vaan olla ihan tavattoman väsynyt...




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti