Blogitekstisuositus

Tänään tahdon

Tänään tahdon metsään. Tahdon haistella metsän kosteutta ja nähdä peurat ja ketun ja korpin ja muurahaiset. Tahdon löytää sieniä. Ta...

perjantai 29. maaliskuuta 2019

en väl kyssande man



Jodå, jag har mina svagheter
Inte är dom många,
men dom finns
Kryptonit är en av dom..
Hehheh

Jag är en person som inte egentligen har nå skyddszoner
jag kan bra stå fast i en främmande person utan att känna mej ett dugg obekväm
Jag rör gärna människor jag pratar med
och gillar människor som rör mig
(men jo - det är ju en stor skillnad HUR man rör)

I ett förhållande spelar rörandet en jäkla stor roll.
Jag njuter av närhet
av kramar
och skratt.
Älskar människor som får mej och skratta  

Och en väl kyssande man är nog sånt som får mej knäsvag
så där riktigt på riktigt

Så de så
nu vet ni mina kryptoniter



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti