Blogitekstisuositus

Tänään tahdon

Tänään tahdon metsään. Tahdon haistella metsän kosteutta ja nähdä peurat ja ketun ja korpin ja muurahaiset. Tahdon löytää sieniä. Ta...

lauantai 10. marraskuuta 2018

Influenssarokote

Tämä on Mörrimöykyn kolo,
herra Mörrimöykky ei ole kotona.
Eikä kuvalla ole mitään tekemistä tekstin kanssa...hehe ;)

On taas se aika vuodesta,
kun riskiryhmille tarjotaan influenssarokote.
Minä en kuulu riskiryhmään.
Syövästä huolimatta, olen täysin normaali ja mun pitäisi elää täysin normaalia elämää.
Paitsi että normaali ei enää ole sitä mitä se oli ennen syöpää.
Mutta se siitä.
Takaisin asiaan.
Olen kertaalleen ottanut influenssarokotteen.
Se oli silloin kun sikainfluenssaa vastaan rokotettiin.
Ja minä kaaduin piikin jälkeen viikon ihan hirveeseen flunssaan/influenssaan/räkätautiin,
joten olen katsonut piikit omalla kohdallani turhiksi.

Mutta tilanteet muuttuvat ja minäkin muutin mieleni.
Minulla on rakkaita lähiomaisia, joilla vastustuskyky on heikentynyt.
Enkä halua heitä tartuttaa millään lentsulla,
joka heille voi olla todella vaarallinen.

Eilen sain piikin ja tänään olkavarsi on melkoisen arka.
Mulla on myös kuumeeton poskiontelotulehdus,
joka vei ääneni kokonaan
Lääkäri määräsi siihen jo alkuviikosta antibiootit ja Duactit
ja nyt en enää oikein tiedä kumpaa perua on outo olo.

Mutta tiedän, että selviän.
Oli olo perujaan ihan mistä tahansa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti