Blogitekstisuositus

Tänään tahdon

Tänään tahdon metsään. Tahdon haistella metsän kosteutta ja nähdä peurat ja ketun ja korpin ja muurahaiset. Tahdon löytää sieniä. Ta...

lauantai 8. kesäkuuta 2019

Jos ei heilaa helluntaina niin ei muitakaan ongelmia koko kesänä

Äääh
Vaan oonko mä nyt sit heilallinen?
Kaukosuhteinen?
Varattu?
Nytkö mun pitäisi ruveta miettimään mitä mä kenellekin sanon?
Tai ketä mä halaan?

No ei todellakaan!!
Tai siis joo.
Tai siis...
voi ei.

Taitaa mulla olla hoito tai taidanpa minä olla jonkun hoito,
mutta enpä mä mieti kenen kanssa puhun ja mitä.
Ainahan mä olen puhunut
ja ainahan mä olen halannut
ja tulen aina halamaan ja puhumaan.
Siihen ei kyllä vaikuta mikään.

Tuntuu hyvältä soittaa ja puhua kaikenmaailman asioita.
Nauraa räkättää jollekin hassulle jutulle
Enkä enää mieti voinko soittaa vai olenko hömelö.
Hömelö mä olen kuitenkin.
Omantapaiseni ikuinen tättähäärä
ja homsantoosa....


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti