Blogitekstisuositus

Tänään tahdon

Tänään tahdon metsään. Tahdon haistella metsän kosteutta ja nähdä peurat ja ketun ja korpin ja muurahaiset. Tahdon löytää sieniä. Ta...

torstai 27. kesäkuuta 2019

Tavattoman nopeita käänteitä


On se vaan veikeetä.
Minä kun olen sellainen nopeiden lähtöjen mimmi
että vartissa on tienpäällä jos tilanne sellaista vaatii.
Mut nyt olen löytänyt miehen,
joka on ihan yhtä nopea käänteissään.
Johtuiskohan rallitaustasta.
Mennään eikä meinata
ja päätökset tehdään sekunnin murto-osassa
Maanantaina soitti,
että jos sopii,
olisi tulossa mun luokse pariksi yöksi.
Eikä mulla ollut mitään sitä vastaan.
Ei todellakaan
 Niinpä hän porhaltaa sen lähes neljäsataa kilometriä mc-llä
tullakseen mun luokse

Enkä kyllä ihan äkkiseltään muista
yhtä ihanaa paria vuorokautta.
Voi hyvät hyssyräiset
myönnän
olen myyty
Enkä enää välitä olla varovainen
tai ajattele,
että mitä jos meneekin puihin
Jos menee
niin on ainakin ollut ihan pirun mukavaa
ihanaa
suloista
 Enkä kadu sekuntiakaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti