Blogitekstisuositus

Tänään tahdon

Tänään tahdon metsään. Tahdon haistella metsän kosteutta ja nähdä peurat ja ketun ja korpin ja muurahaiset. Tahdon löytää sieniä. Ta...

sunnuntai 3. tammikuuta 2016

Just nu..

Lånar lite material för att få variation. 
Har alltid villa bli intervjuad ;)

Vad gjorde du igår? 
Var på en långpromenad med min dotter o bada bastu. Tv tittas, långa telefonsamtal, allmänt slöas, det är jag bra på!
Vad ska du göra idag?
Försöka få inre klockan synkroniserad med almanackan
Vad ska du göra imoron?
Jobba, huvudet är där ren. Har i natt gjort en massa..
Hur mår du?
Känner mig lat, men annars helt ok
Vad lyssnar du på?
För en stund sen Motörhead men just nu lyssnar jag på tystnaden :)
Vad har du på dig?
Pyjamas, yllesockor och min "puuma"-morgonrock
Vad åt du senast?
Rostad mörk Reissare med ost
Vad drack du senast?
Mycket kaffe med mjölk
Vad sa du senast?
"God natt"" igårkväll
Vad stog det i det senaste SMS:et du fick?
Hyvää uutta vuotta kaikille (använder mer whatsapp o messenger än sms)
Vad svarade du?
Iso lämmin uudenvuodenhalaus teille meiltä kaikilta
Vad skrattade du senast åt?
Hauskat kotivideot och med svärmor i telefonen
Om du sträcker ut din fot, vad rör den?
Mitt nattduksbord
Vad tänkte du göra nu när listan är slut?
Klä på mej, hänga byke, slå på en maskin till o kanske fara ut å gå. Måst kanske till butiken också idag... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti