Blogitekstisuositus

Tänään tahdon

Tänään tahdon metsään. Tahdon haistella metsän kosteutta ja nähdä peurat ja ketun ja korpin ja muurahaiset. Tahdon löytää sieniä. Ta...

keskiviikko 13. tammikuuta 2016

Oxveckorna.
Jo fan, är så jävla slut att de blir nog gonatt tidigt idag.
Dom par första lite lugnare arbetsdagarna men måndgsdansen, tisdagsspanskan o onsdagsjumppan börja o dessutom har de snöat ordentligt så de har blivit en hel del snöarbete.
Gillar att pina min kropp men min kropp är inte riktigt min kropp ännu.
Vet inte vad som orsakar vad o för de mesta värker benen. Dessutom är jag första gången i mitt liv styv och stel. Har igen hamna o tejpa bröstet (kinesiotejp)
Tillbaka med yogan, tror jag kroppen skriket.
Märkte en dag att de inte gjorde ont, värkte, ila eller jumitta nånstans - o fan så skönt de kändes.
Har ju inte ens tänkt på att jag har ont för jag vill inte tänka på de eller äta mediciner.

Mera sportas
Mera snöskottas
Mera jumppas
Mera stretchas
Mera vin, öl o dansas
Mera skrattas
Mera, mera, mera, jag vill ha mera!

<3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti