Blogitekstisuositus

Tänään tahdon

Tänään tahdon metsään. Tahdon haistella metsän kosteutta ja nähdä peurat ja ketun ja korpin ja muurahaiset. Tahdon löytää sieniä. Ta...

keskiviikko 15. kesäkuuta 2016

Fiktiota?
Osa 6

Jostain syystä olet pyörinyt mielessäni.
Enhän mä susta välitä
enkä mä ole valmis luopumaan vapaudestani
enkä mä ole kiinnostunut...
Vai olenko?
Unessa olin huolissani sinusta.
Ja herätessä mietin, että pitäiskö soittaa.
Ja hereillä halusin nähdä sinut.
Ja jotenkin lähelläsi olo tuntuu ihan mukavalta.
Miksi mä en siis voisi antaa tilanteen kehittyä
ja katsoa mitä siitä tulee?

Ehkä siksi,
että niin erilaiset arvot ja arvostukset
mitä ilmeisimmin johtaisivat konfliktiin.
Melko nopeasti.
Enkä mä tiedä,
jos on lainkaan viisasta satsata mihinkään
kun mä kuitenkin mitä suurimmalla todennäköisyydellä en pystyisi antamaan itseäni sinulle kokonaan.

Joten annathan anteeksi,
etten ottanut yhteyttä?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti