Blogitekstisuositus

Tänään tahdon

Tänään tahdon metsään. Tahdon haistella metsän kosteutta ja nähdä peurat ja ketun ja korpin ja muurahaiset. Tahdon löytää sieniä. Ta...

maanantai 6. kesäkuuta 2016

We come in all forms and sizes!



Tänään kävi niin,
että huomasin tuntemattoman miehen mukamas salaa katselevan minua.
Ja ensimmäinen ajatus oli,
että mitähän vikaa mun pukeutumisessa on
tai onko paidan napit auenneet...
Tytär sanoi, että se katsoi, koska olet niin kaunis.

Siinä se taas tuli.
Miksi sitä aina ajattelee ensin, että jotain on vialla?
Miksi en ajattele kuten tyttäreni?
Hän näkee minussa jotain ihan muuta kuin mitä minä näen peilistä.
Varmasti minäkin olen jonkun mielestä kaunis.
Yleensä ainakin olen iloinen.
Näen toisissa kauneutta riippumatta ulkonäöstä,
miksi en siis näe sitä itsessäni?
Meissä jokaisessa on kauneutta!!

Hyvät hyssykät,
lupaan illalla katsoa itseäni peilistä
ja etsiä jonkun kauniin asian
ja sanon sen itselleni.
ÄÄNEEN!
Mitäs jos sinäkin tekisit niin?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti