Blogitekstisuositus

Tänään tahdon

Tänään tahdon metsään. Tahdon haistella metsän kosteutta ja nähdä peurat ja ketun ja korpin ja muurahaiset. Tahdon löytää sieniä. Ta...

perjantai 15. syyskuuta 2017

Tekniikan ihmelapsi part 2

"Noni löysinpäs tabletista ne ihan uuden systeemin mä voin sanella ja tabletti kirjottaa tosin tässä tapahtuu kyllä kaikennäkösiä väkerryksiä eikä teksti saattaa olla ihan mitä vaan mutta tää on mielenkiintoinen kokeilu piste enkä nyt vaan löydä sitä Mistä tulee enää välimerkit voinko mä kirjoittaa huutomerkin ei tää ei tajuu Ja sit toisekseen Mä tunnen itseni vähän tyhmä kun mä puhun tälle tyypille mutta pitää tästä ilmeisesti tämä ymmärtää vain kirjakieltä koska kaikki ei tottele mitkä mä mä kerran väännän niin se ei oikein ymmärrä niinku Mielenkiintoista on että mä voin sanella englanniksi Do you understand English tai mä voin sanella espanjaksi Como te Llamas Aika hieno Puutarhureiden first OC på svenska Aha svenska online tricked ittensä tarkasti siitä understand Swedish Jag ska nuclide piina machine Soul Avene skriv på svenska TAMK"

Että sillattis.
Pitäiskö selittää?

Löysin sanelu-kirjoitus-toiminnon.
Oikolukua tarvitaan kyllä,
mutta mielenkiintoinen toiminto.
Tajusi ilman erityistä selitystä englannin ja espanjan,
mutta ruotsi on ihan hakusessa.
Edellisessä tekstissä siansaksa sanan "puutarhureiden"-jälkeen on saneltu ruotsiksi.
Mulla taitaa olla ihan tosisuomalaiset asetukset,
jotka ovat sitä mieltä,
että "minähän en pakkoruotsia suostu..."
:D
Jatkan harjoittelua ja tablettini kouluttamista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti