Blogitekstisuositus

Tänään tahdon

Tänään tahdon metsään. Tahdon haistella metsän kosteutta ja nähdä peurat ja ketun ja korpin ja muurahaiset. Tahdon löytää sieniä. Ta...

torstai 7. huhtikuuta 2016

What Mamabear likes, part 4.

Beröring, vidröring, kosketus, touch
Jag har en oändling hunger för kroppslig kontakt.

Jag är den som själv kramar o smeker o rör människor. Både kvinnor och män.
Men jag har en ganska noggrann radar som berättar om den andra "får" röras. Prånglar mej inte på.

Och de finns många som automatiskt kramar mig när vi ses, rör min axell eller smeker min arm när man diskutterar o det känns så jäkla fint!
En hjärtlig kram värmer ens kropp o själ o gör en varm inifrån <3
Att bli rörd får mig o må så gott.
Eftersom jag är singel lider jag av akut brist av kroppslig kontakt!

Men alltid behöver man inte röra fysisk för att berätta att man bryr sig. Kan inte för mycket poängtera kroppsspråk och ögonkontakt.
Sättet som nån böjer sej mot mej när jag pratar eller ögonens varma blick kan kännas nästan lika bra som en fysisk rörning...nästan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti