Blogitekstisuositus

Tänään tahdon

Tänään tahdon metsään. Tahdon haistella metsän kosteutta ja nähdä peurat ja ketun ja korpin ja muurahaiset. Tahdon löytää sieniä. Ta...

lauantai 24. kesäkuuta 2017

Iloinen


Elämä on jotain ihan muuta kuin facebook,
twitter, snapchat, LinkedIn, periscope tai blogi.
Elämä on tässä ja nyt.
Elämä on tuoksuja
kosketuksia
katseita
puheluita
ja tapaamisia.
Pettymystä, vihaa, iloa, surua, naurua ja itkua.
Elämä on suolaa ja makeaa,
nälkää ja janoa
Mikään ei tunnu yhtä hyvältä kuin puhelu muksuilta,
jutustelu maan ja taivaan välillä,
ilman pakkoa tai paineita.
Tai siskon tai veljen tapaaminen,
lämmin halaus ja hyväksytyksi tuleminen.
Yhteinen menneisyys.
Rakastan hyvän ystäväni katsetta,
jossa minä näen tapaamisen ilon.
Sinä tiedät vikani,
mutta sinun silmissäsi olen täydellinen
Minä tiedän heikkoutesi ja vikasi,
ja rakastan sinua juuri siksi

Minä elän
ja olen siitä helvetin iloinen!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti