Blogitekstisuositus

Tänään tahdon

Tänään tahdon metsään. Tahdon haistella metsän kosteutta ja nähdä peurat ja ketun ja korpin ja muurahaiset. Tahdon löytää sieniä. Ta...

lauantai 31. maaliskuuta 2018

Se oli keskiviikko...

Tänään kotiin tullessa oli ihan sellainen fiilis,
että jotakin on unohtunut.
Että on jotenkin hassua tulla töistä suoraan kotiin.
Piti ihan tarkistaa almanakasta,
että onko ihan oikeesti jo toinen vapaa ilta tällä viikolla...
Keli oli ihan jees
joten mun olisi pitänyt mennä ulos.
Kävelylle
Lenkille
Pihahommiin
Autonpesuun
What ever

Mutta mä en halua.
Mä haluan tulla kotiin,
lukea noita mun kirjoja
kirjoittaa blogia
kuunnella äänitettyinä tyttären radio-ohjelmia,
kun ei päivällä pysty kuuntelemaan.

Ennen kuuntelin häntä lähes päivittäin
Kaipaan hänen ääntään.

Soitin hänelle

Paskat mä minnekään lenkille mennyt.
Istun kuuntelemassa tytärtä
ja päivittämässä somea.
Söin hyvää ruokaa,
join kaksi mukillista kahvia
ja pistin pyykkikoneen pyörimään
Taidanpa vielä pistää naamaani yhden Kinder-munan

Ei ole pakko jos ei taho
Niin se vaan on!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti