Blogitekstisuositus

Tänään tahdon

Tänään tahdon metsään. Tahdon haistella metsän kosteutta ja nähdä peurat ja ketun ja korpin ja muurahaiset. Tahdon löytää sieniä. Ta...

lauantai 7. marraskuuta 2015

Varför jag bloggar?

Jag är glad och utåtriktad o kvick i mina ord. Jag är aktiv i somen o delar för det mesta egna texter. Jag tycker o tänker o har åsikter och texter som jag inte vill att människor "måste läsa" för att dom pompar upp i newsfeeden. Lika som jag inte vill se misskötta djur eller våldklipps i min feed så förstår jag att alla inte vill läsa mina historier.
Jep, de kan ju ta bort mej från sin vänlista. Eller blocka mina statusar. Men det är lättare för mina vänner att fortsätta följa mitt happy-happy-joy-joy skrivas på some o om dom vill veta mera / läsa även om mina skitdagar aktivt välja det alternativet genom att läsa min blogg.

De här är mitt sätt att mitt i natten spy ut mina tankar utan att spärra flödet :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti