Blogitekstisuositus

Tänään tahdon

Tänään tahdon metsään. Tahdon haistella metsän kosteutta ja nähdä peurat ja ketun ja korpin ja muurahaiset. Tahdon löytää sieniä. Ta...

keskiviikko 12. huhtikuuta 2017

Halaus

Tiedättekö,
mitä tapahtuu,
Kun kaksi sellaista ihmistä tapaa
joilla kummallakin on oman henkilökohtaisen tilan tarve sellanen puoli senttiä nenästä
ja kummankin tapana on koskettaa ja räpeltää?
Siinä käy niin,
että ympäristö ymmärtää väärin ja järkyttyy

Mutta jos kosketuksella ei ole muuta merkitystä kuin kertoa luottamuksesta ja siitä,
että arvostaa ja pitää toisesta.
Kertoa siitä,
että minä olen tässä,
sinua varten.
Olen ystäväsi.
Että toisessa kiinni oleminen on luottamuksen osoitus.

Koska olen räpeltäjä
osaan usein lukea kosketuksesta enemmän kuin vain sen kosketuksen.
(Siis jos siinä jotakin muuta mahdollisesti on)
Ja me kaikki kaivataan jonkunlaista kosketusta.
Toiset vain tulkitsevat sen aina seksuaalisesti.
Ja kylläkyllä - sekin on mahtava tapa koskettaa
mutta kun niitä kosketustapoja vaan on niin monta.

Putositteko kärryiltä?

Eikä mun pitänyt tästä kirjoittaa,
mulla oli ihan eri juttu mielessä...

2 kommenttia:

  1. Den här texten är så alldeles underbart just så som du är! På det...kram!

    VastaaPoista