Blogitekstisuositus

Tänään tahdon

Tänään tahdon metsään. Tahdon haistella metsän kosteutta ja nähdä peurat ja ketun ja korpin ja muurahaiset. Tahdon löytää sieniä. Ta...

sunnuntai 30. huhtikuuta 2017

Teksti numero 345

Vapun aatto
Eilen tuli lunta ihan kiitettävästi
ja tänäänkin ripottelee jotakin märkää ja valkoista
Meillä vietetään sellanen rauhallinen kotivappu.
Olin jo luvannut avata grillikauden,
mutta musta on vissiin tulossa vanha
kun ei nyt oikein iske.
Aikaisemmin grillasin
oli sitten sää mikä tahansa.
Mut nyt jo mietin kikka kakkosia grilliruokien valmistamiseksi sisällä, lämpimässä...

Aamulla mulla oli aika microbladingiin.
Mulle piirrettiin vähän kestävämmät kulmakarvat.
Vähän niin kuin tatska tai kestopigmentointi,
mut ei kuitenkaan
Pitäisi kestää noin vuoden päivät.
Mulla on aina ollut huonot kulmakarvat
ja sytostaattien jälkeen ne on vieläkin naurettavammat.
Näiden tekijä on mulle ihan uusi tuttavuus.
Mutta julkaistujen kuvien ja juttujen perusteella
uskalsin mennä.
Tokihan mä ymmärrän, ettei pilalle menneitä "teoksia" julkaista, mutta sana kyllä kiertäisi tässä pikkukylässä melko nopeasti.
Olen tulokseen tyytyväinen.
Pitäisi vielä käydä laittamassa luomipigmentoinnit uusiksi...

Nyt on sit kaikenlainen villi juhliminen ja ryyppääminen,
saunominen ja uiminen
ja kova hikitreenaaminen kiellettyjä pienen aikaa
;D

Normi tanssit, espanja ja jumppa ovat loppuneet.
Tilalla on espanjan peruskertaus ja keskusteluryhmä.
Ja ostin taas keikkalippuja.
Nyt ei voi kuolla,
jää iso kasa hyviä keikkalippuja käyttämättä
:D

Kesää ja keikkoja odotellessa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti