Blogitekstisuositus

Tänään tahdon

Tänään tahdon metsään. Tahdon haistella metsän kosteutta ja nähdä peurat ja ketun ja korpin ja muurahaiset. Tahdon löytää sieniä. Ta...

maanantai 10. huhtikuuta 2017

Vaalivalvojaiset


Johan oli jännää,
siis ihan oikeesti!
Kun himppanen yli puolet äänistä oli laskettu
olin ekalla varapaikalla ja neljän äänen päässä valtuustopaikasta.
Minä?!?
Keltanokka ensikertalainen?!?
Mun "oppi-isäni" oli ihan liekeissä ja selitti posket hehkuen mitä tämä tarkoittaa.
Mutta kuten arvata saattaa,
tulos muuttui.

Lopputuloksena 47 ääntä
ja neljäs varamiespaikka.
Puolueellani oli 46 ehdokasta
ja minä olen sijalla 15.

Minä olen ihan hirvittävän otettu
ja kiitollinen ja ihmeissäni!
En laittanut rahaa mainoksiin
enkä flyereihin,
olen "uhrannut" kolme termoksellista kahvia
ja aikaani.
Olen pysynyt itsenäni ja tehnyt asiat niin kuin minusta oikealta tuntuu
Olen koko ajan ollut avoin ja rehellinen oma itseni
Ja tämä tuntuu upealta kiitokselta!!

Kiitos kaikille minulle äänensä antaneelle <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti