Blogitekstisuositus

Tänään tahdon

Tänään tahdon metsään. Tahdon haistella metsän kosteutta ja nähdä peurat ja ketun ja korpin ja muurahaiset. Tahdon löytää sieniä. Ta...

lauantai 9. heinäkuuta 2016

Blogiteksti numero 200
Musiikillinen orgia :)

Kirjoitinkin jo asiasta hyvälle ystävälle,
jonka luulen ymmärtävän asian ytimen.
Musiikin suurkuluttaja ja rakastaja hänkin.
Tätä on hiukka hankala pukea sanoiksi
ja siksi käytänkin vertauskuvia.
Ja herkkähipiäiset voivat jättää tekstin lukematta.

Musiikki on mulle tärkeää,
on erilaisia juttuja erilaisiin mielialoihin.
Välillä mennään puhtaalla popilla,
välillä vedetään punkkia tai roketti rollia
ja hyvin usein metalli iskee parhaiten.
Nyt on ollut raskasta metallia ihan koko rahan edestä.

Viime viikonloppuna esileikkinä toimi Tuska.
Ja eilen rävähti ihan uskomaton Monsters of Rock,
varsinainen musiikillinen orgia!
Jmalauta mikä setti bändejä.
Ja Black Sabbath!!!
Veivaus ei ollut kaukana nirvanasta tai no - samassa kielikuvamaailmassa pysyttäessä - orgasmista.

Mulle jäi ihan sanoinkuvaamattoman hyvä olo.
Ihan niin kuin kunnon rakastelun jälkeen.
Rento, hyvä fiilis, luihin ja ytimiin asti.
Hymy korvasta korvaan.
Ja mulle jäi ihan hirvittävä nälkä kuulla ja nähdä
ja löytää mulle uusia bändejä!
Maailma on täynnä minulle tuntemattomia,
ihania uusia biisejä,
bändejä,
artisteja.
Ne olis nyt löydettävä,
uusia rakkauksia ja rakastelukumppaneita.

Ymmärtääköhän kukaan mitä mä höpisen?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti