Blogitekstisuositus

Tänään tahdon

Tänään tahdon metsään. Tahdon haistella metsän kosteutta ja nähdä peurat ja ketun ja korpin ja muurahaiset. Tahdon löytää sieniä. Ta...

sunnuntai 7. elokuuta 2016

Onneksi on huumori tallella

Siskon juhlat oli taas jälleen kerran todella bueno!
Yksi siskoista on sellainen touhutäti,
että varmaan klaaraisi pressan linnanjuhlienkin järjestämisen.
Meitä kun on iso joukko jo ihan lähisukukin,
niin 30-40 henkee on aika vakio...
Sain olla mukana tohottamassa ja järkkäilemässä.
Enkä edes rikkonut tai sotkenut mitään ;)

Paikalla yksi sukulaisista tokaisi taas sen maagisen:
"on tyttö tainnu vähän lihota..."
No joo-o, kyllä mulla on kotona peili
ja vaatekaapissa kaikki on kutistunut.
Noi lääkkeet valitettavastu tuppaa vaikuttamaan elopainoa nostattavasti,
eikä tosituhdit ja pitkät antibioottikuurit ihan anna kropalle armoa.
Ja hei - mä olen hengissä!!
Mitä sit jos on kertynyt ylimäärästä?

Seisoin pitkään ja juttelin yhden ei-sukulaismiehen kanssa. Ja johan siellä oli siskokulta kuikuilemassa,
että pitää meitä kahta sinkkua tulla vahtimaan.
Vastasin, että eikös se ole juuri silloin,
kun siskon pitäisi pysyä poissa tieltä?
Kaipa hän vain halusi meille kummallekin tiedottaa,
että olemme kumpikin vapaita ;)

Musa ja karaoke pauhasi ja teki keskustelun ajoittain hiukan haastavaksi.
No kysyin sit mieheltä, että minkä ikäinen hän on,
minä vuonna hän on syntynyt?
Että minä ole "kuusnelonen"...
Johon hän vastasi, että hänkin lähenee kuuttakymmentäneljää... :D
Korjasin, että minä olen 52,
jolloin hän sanoi, että hänkin on syntynyt -52!
Eiku...
:D :D :D
Äh.
Annoin olla.
Olikohan alkoholilla vaikutusta asiaan?!?

Paljon iloa, naurua, laulua ja lämpimiä halauksia.
Karaokea.
Todella hyvää ruokaa
Ja kylmiä juomia.
Hiukan draamaa ja
mukavia juttutuokioita.
Aivan ihana ilta!

Niin, ja oli mulla iltayöksi lämpimät vaatteet mukana ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti