Blogitekstisuositus

Tänään tahdon

Tänään tahdon metsään. Tahdon haistella metsän kosteutta ja nähdä peurat ja ketun ja korpin ja muurahaiset. Tahdon löytää sieniä. Ta...

perjantai 5. elokuuta 2016

Pikkusisko

Meitä on seitsemän.
Tai kahdeksan
tai yhdeksän, jos ihan tarkkoja ollaan.
Mut ollaan sit tositarkkoja tai otetaan ihan lonkalta,
niin minä olen nuorin.
Puoli vuosisataa olen jo elänyt,
mutta pikkusisko olen kuitenkin.
Kuopus

Systeri täyttää kuuskymmentä ja broidi soitti kimppakyydin aikatauluista.
Muistutti vielä, että pitää ottaa lämpimät vaatteet mukaan, ilta kun saattaa yöksi kääntyessään olla kolea...
Jotenkin niiiiin liikkistä!
Joskus olen tiukoin sanakääntein muistuttanut sisaruslaumaani, että olen aikuinen ihminen
enkä mikään kakara!
Mutta ei se auta.
Ja hyväähän ne vaan yleensä tarkoittaa.
Ja toisaalta mä saan riehua vähän enempi,
kun olenhan mä kakara kuiteski ;)
Ja hei - sydämeltäni mä olen vielä parikymppinen...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti