Blogitekstisuositus

Tänään tahdon

Tänään tahdon metsään. Tahdon haistella metsän kosteutta ja nähdä peurat ja ketun ja korpin ja muurahaiset. Tahdon löytää sieniä. Ta...

keskiviikko 17. elokuuta 2016

Voi noita mun äijiä.
Vaikka niistä kukaan ei ole minun.
Yhdessä "tapahtumassa" olin ehkä hiukan hiljaisempi kuin yleensä
Ja seuraavana päivänä tuli puhelinsoitto:
-Olenko tehnyt jotakin väärin kun vaikutit niin vaisulta?
- Ei ystävä hyvä, et ole tehnyt mitään...
- Ei kai sun terveydentilassasi ole tapahtunut muutoksia?
- Ei ole mitään muutoksia, minä olin vain väsynyt...
Kaipa tää jotenkin kuvastaa tätä perusasetelmaa:
minä (= nainen) olen aina iloinen, naurava ja puhelias.
Ja jos minä (= nainen) en sitä ole, on se automaattisesti miehen syy, tai sit on (taas) jotain kremppaa.
Mistä se sai tuollaisia ajatuksia päähänsä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti