Blogitekstisuositus

Tänään tahdon

Tänään tahdon metsään. Tahdon haistella metsän kosteutta ja nähdä peurat ja ketun ja korpin ja muurahaiset. Tahdon löytää sieniä. Ta...

perjantai 23. syyskuuta 2016

Ei juma näitä mun unia...
Viime yönä olin erään radiojuontajan kanssa ilotalossa.
Hän ei halunnut yksin mennä hoitoon,
joten pidin häntä kädestä,
olin ns henkinen tuki.
Hän sai ilonsa ja minä - no - mun lompakko ja kengät pöllittiin!!
Jumalauta, että mä olin vihainen!
Ja sinä aikana kun minä yritin löytää omaisuuteni
niin tämä radiojuontaja ottaa ja tekee katoamistempun.
Jättää mut kengättä, rahoitta ilotaloon!
Sain lainaksi eripari ja vääränkokoiset kengät
ja ne jalassa etsin toimittajaani ja omaisuuttani.
Piruvie, että mä olin vihainen herätessäni....

Onkohan NukkuMasa sekoittanu hiekat ja hallusinogeenit....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti