Blogitekstisuositus

Tänään tahdon

Tänään tahdon metsään. Tahdon haistella metsän kosteutta ja nähdä peurat ja ketun ja korpin ja muurahaiset. Tahdon löytää sieniä. Ta...

tiistai 16. toukokuuta 2017

Ah ja voih,att jag älskar part 3

Tiedättekö kun tietyt jutut kuuluu yhteen tiettyjen ihmisten kanssa?
Jonkun jutun on kokenut ekaa kertaa jonkun kanssa
tai joku juttu on toiminut erityisen hyvin jonkun seurassa.
Joku musiikki tuo jonkun henkilön mieleen
tai jokin tunnetila saa jonkun mieleen
Ja toiset henkilöt merkitsee enemmän kuin toiset.

No tänään oltiin leffassa tyttären kanssa
Ihan Helsingissä katsomassa isolta screeniltä King Arthur.
Leffa on mun rakastamaani genreä.
Ja ihan just sitä,
mitä odotin ja halusin.
Itse asiassa jostain syystä olen odottanut tätä koko päivän.
Miten voi leffaa odottaa niin innolla kuin minä tänään tätä?
Ihan kuin olisin pikkutyttö..
No ehkä koska yksi päähenkilöistä assosioituu todella vahvasti yhteen minulle tärkeään tyyppiin
Johon myös assosioituvat elokuvat
hyvä musiikki
hyvä ruoka ja juoma
ja hyvä olo.
Ja kun joku minua lähellä salissa olijoista vielä käytti samaa tuoksua - niin avot!

Olin jo unohtanut...
tai niin luulin.
Luulin päästäneeni irti
kokonaan
Unohtaneeni
Mutta näitä "takautumia" vaan näyttää poingahtavan aina kun vähiten odottaa.
Nyt osaan jo sulkea silmäni ja nauttia tunteesta
Sulkea tunteen sydämeeni
Olla kiitollinen,
että sain kulkea sellaisen ystävän kanssa jonkun matkaa.

Tänään oli ihan sikahyvä päivä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti