Blogitekstisuositus

Tänään tahdon

Tänään tahdon metsään. Tahdon haistella metsän kosteutta ja nähdä peurat ja ketun ja korpin ja muurahaiset. Tahdon löytää sieniä. Ta...

lauantai 6. toukokuuta 2017

Miltä tuntuisi?

Miltä tuntuisi,
jos olis ihan hemmetin hyvä jossain?
Ihan paras
Maailman paras korkeushyppääjä
Maailman paras laivanrakentaja
Maailman paras aivokirurgi
Oisko se makeeta?
Vai nousisko kusi päähän?

Mä olen enempikin sellainen turhan tiedon mestari.
Osaan vähän kaikesta pikkasen
Kermat päältä niinku
Osaan soveltaa ja yhdistää
Osaan rakentaa
Osaan kuunnella ja ratkoa
Osaan neuvoa
Muisti mulla on kuin kultakalalla
ja numerot, vuosiluvut ja suuntimat on mulle hepreaa,
mutta rakastan koko sydämelläni
En ole missään maailman paras
Paitsi tietysti - olen maailman paras minä!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti