Blogitekstisuositus

Tänään tahdon

Tänään tahdon metsään. Tahdon haistella metsän kosteutta ja nähdä peurat ja ketun ja korpin ja muurahaiset. Tahdon löytää sieniä. Ta...

maanantai 8. toukokuuta 2017

Stoooooop!!!


Vihdoinkin viikonloppu
Hitsi, että mä tarvitsen latausaikaa
Mä olen ollut ihan tajuttoman puhki
Välillä jo mietityttää, että pitäiskö käydä lääkärissä
Ei ihan o rouva iskussa.
Mutta onneksi on viikonloppu...

Juniori soitti, on tulossa kotiin
Ihan vaan pikapikaa
Tuttava viestittelee, etten ole vielä kertonut koska tulen käymään.
Toinen tuttava on kahviseuraa vailla
Ja sukusynttärit olis
Ja kampaaja

STOOOOOOP!!!
KÄSSÄRI!!!
TÄYSPYSÄHDYS!!!!

Stop tykkänään ihan kaikelle.
Välillä on pakko ajatella itseään.
Ei vaan tehnyt mieli lähteä mihinkään
eikä tavata ketään sen kummemmin
Ei yhtään mitäänmihinkäänollenkaanensinkään

Kampaajalla käytiin,
mutta lauantaina oli upea keli
ja jäin pihalle.
Touhusin omaan tahtiin omia juttuja
Ihan sitä mitä halusin.
Hallilla pojat teki omiaan
Hyvää porukkaa
apuja sain
ja käväsin jauhamassa paskaa.
Ihan eri juttu runttavaatteissa
hikisenä tukkapystyssä puhua skeidaa jätkien kanssa
jotka on runttakamoissa
hikisinä tukkapystyssä autojen kimpussa
ku että kesken ihanan päivän tälläytyy ykkösiin
ja lähtee ihmisten ilmoille.
Ei se, etten mä siitäkin tykkäis,
mut nyt vaan ei höntsiny
Ei tippaakaan
Yhdessä tilattiin pizzat
eli en edes tehnyt ruokaa.

Mutta sunnuntaina halusin tehdä ruokaa ja
olla kotona juttelemassa juniorin kanssa.
Se kun taas lähti.
Iso mies.
Mutta aina vähän sydänalaa särkee noi lähdöt.
Oli sit kyseessä kuka tahansa kolmesta.
Aina jää ihmisen kokoinen aukko sydämeen.
Onneksi tiedän,
että tulevat mielellään uudelleen.
Tietävät,
kuinka tärkeitä ovat.

Välillä mä ihmettelen,
miten niinkin sosiaalinen ihminen kuin minä
voi välillä olla niin täysin assosiaalinen,
noin niin kuin periaatteessa.
Timo Rautiaisen sanoin:
...että edes hetkikseksi syrjäytyä saan...

Ps.
Olen etuoikeutettu,
mulla on aivan mahtavat mukalat,
joita rakastan yli kaiken
ja todella ihania ja hienoja ystäviä,
joita arvostan suuresti
Ja te kaikki olette mulle todella tärkeitä!
Ja toivon,
ettei kukaan ymmärrä minua väärin.
Olotilani on korvieni välissä,
eikä sillä ole mitään tekemistä teidän kanssanne,
teidän tekemisillänne tai tekemättä jättämisillä
ei ole tämän jutun kanssa mitään tekemistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti