Blogitekstisuositus

Tänään tahdon

Tänään tahdon metsään. Tahdon haistella metsän kosteutta ja nähdä peurat ja ketun ja korpin ja muurahaiset. Tahdon löytää sieniä. Ta...

tiistai 22. joulukuuta 2015

Åå så skönt - min boss sa igår att jag inte behöver komma på jobb imorron,
så jag har ledigt den 23.12.
Jo - jag har ju donat som en liten jävel,
har inte stannat upp så värst
utan försökt stöka allt så färdigt som möjligt,
men det har jag gjort för att jag tycker om att ha "tomt bord"
Nå - tomt blir de nog aldrig, men så tomt som möjligt i alla fulla fall.

Så nu kan jag koncentrera mig på kommande julafton.
Har (naturligtvis) lite huvudvärk, men om det inte blir värre än det här så överlever jag nog.
Julen-julen-julen-julen :)
Lyssnar och sjunger diverse julsånger, inte kanske de traditionella,
men såna som får mig på gott humör.

Kära vänner:
God Jul <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti