Blogitekstisuositus

Tänään tahdon

Tänään tahdon metsään. Tahdon haistella metsän kosteutta ja nähdä peurat ja ketun ja korpin ja muurahaiset. Tahdon löytää sieniä. Ta...

maanantai 14. maaliskuuta 2016

Jotkut päivät on kurttusempia kuin toiset.
Mikään ei tahdo sujua ja hommat etenee klähmäsesti.
Onneksi niitä päiviä ei ole kovin usein
ja sen lisäksi mä olen siinä mielessä onnellinen juntti,
että mun huonon tuulen voi helpolla sekoittaa.
Ja välillä mä unohdan, että mun piti olla vihainen...se on kyllä vähän ärsyttävää!

Tänään on maanantai ja aamu oli vähän kankee ja naama oli ehkä vähän kurtussa kun lähdin duuniin. Yleensä köpöttelen töissä rappuset, mutta nyt menin hissiin. Perässäni tuli iloisen näköinen mieshenkilö. Hän tapitti minua suoraan silmiin ja sanoi iloisesti "ihanaa, että on maanantai!" Ja hän tarkoitti sitä!!
Sanoin, että hänellä on aivan ihana asenne ja toivotin hyvää työpäivää.
Lisää tuollaisia!!

Mulla on esimies, jonka tunnen jo vuosien takaa, olen ollut hänen palveluksessaan aikaisemminkin. Juttu lentää ja usein käymme tiukkoja keskusteluja ihan kaikesta maan ja taivaan välillä. Kun firma muutti uusiin tiloihin, niin "uuden avokeittiön" tiloissa harva tervehti toisiaan. Päätimme muutta sen ja aktiivisesti olemme tervehtineet ihmisiä. Nyt jo ihmiset saattavat huutaa heipat ennen kuin me kerkeämme.
Maailma tarvitsee lisää heippoja.

Ja tänään meinasin ajaa ojaan, koska nauraa räkätin niin että kyynelet valuivat. Radiossa tytär ja työkaveri ja kertovat, kuinka joku on vaihtanut nimensä Bacon double cheeseburgeriksi. Ja toinen jatkaa juttua: ajatteles, kun leffoissa rakastellessa pyydetään "say my name..." ja siinä vaihessa mä repeen ihan totaalisesti!!
Jengi tartee lisää bacon double cheesburgereita!!

Ja tanssissa mentiin jenkka ja humppaa. Täydellinen päivän nollaus! Lisää tanssia populalle!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti