Blogitekstisuositus

Tänään tahdon

Tänään tahdon metsään. Tahdon haistella metsän kosteutta ja nähdä peurat ja ketun ja korpin ja muurahaiset. Tahdon löytää sieniä. Ta...

perjantai 11. maaliskuuta 2016

What Mamabear likes, part two

Mä olen helppo ja yksinkertainen.
Mun kans on helppo olla, 
tekee vaan just niin kuin minä sanon...
Eiku
En halua, että paska peitetään kermakuorrutuksella
enkä pistä päätäni pusikkoon.
En kestä nuoleskelua.
Kumarran niille, jotka kumarruksen ansaitsevat.
Tittelit eivät saa minua niiaamaan.
Sano, jos on sanottavaa, kestän kyllä.
Kysy, jos on kysyttävää,
vastaan tai sanon, jos en halua vastata.
Jos loukkaannun tai suutun, niin se kyllä yleensä kuuluu ja näkyy - ei paljoa tartte arvailla.
Osaan lukea rivien välistä,
mutta elämä on niin paljon helpompaa, jos "ei" tarkoittaa "ei" ja "kyllä" on oikeesti myöntymisen merkki.
En halua puukkoja selkääni, siellä niitä törröttää jo ruuhkaksi asti.
Rehti taistelu käydään kasvokkain!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti