Blogitekstisuositus

Tänään tahdon

Tänään tahdon metsään. Tahdon haistella metsän kosteutta ja nähdä peurat ja ketun ja korpin ja muurahaiset. Tahdon löytää sieniä. Ta...

keskiviikko 30. maaliskuuta 2016

No jopas on ollu vauhti päällä kun ei ole kerennyt kirjottelemaan.
Ei tänne eikä oikein muuallekaan.
Kevät on sellaista aikaa, jolloin mä yleensä muutan pihalle. Tulen suunnilleen sisälle nukkumaan, siinä kaikki.
Kesä samoin, mutta tänä kesänä pitäis torson oikea yläneljännes suojata auringolta, enkä oikein tiedä kuinka se onnistuu kun seisoo peppu pystyssä kasvimaalla tai haravoi tai leikkaa nurtsia..
Mut sen näkee sit!

Oli pääsiäinen ja pitkä vapaa.
Vakaa aikomus oli ulkoilla, siivota, järjestää toi mun makuukammari (nukun takkahuoneessa), kerätä lähimmät saman ruokapöydän ääreen, pikkasen treenata juoksua ja käydä konsertissa.
Ja vakaa tarkoitus oli myös vähentää somettamista.
Ja melkein kaikki toteutui!

Juniorikin kerkesi pyörähtämään kotona.
Piti vaihtaa suvikumit autoon...

Mutta yksi asia kerrallaan

Olen saanut uuden kaapin (tai siis käytetyn) ja se piti mahduttaa jo ennestään täyteen takkahuoneeseen.
Aikamoinen urakka.
Ei ole kivaa kun pitää tyhjentää joku paikka että saa jonkun jutun siirrettyä, jotta saa tavarat sieltä tänne ja sit taas takasin...eiku...tai jotensakin noin.
Siinä touhun tiimellyksessä potkaisin vahingossa imuria, ei mitenkään hellästi vaan ihan silleen aikuisten oikeesti ja taisin murtaa pikkuvarpaani.

No - tiedän, että tuollaiset vain teipataan ja eiku Kuukkelin ihmeelliseen maailmaan opiskelemaan melkein lääkäriksi. Ja teippailemaan.
Mulla jostakin syystä noita teippejä kyllä löytyy...
Kummasti helpotti, mutta yhden päivän köpöttelyt jätin väliin. Kenkä ahdisi mun pientä räpylää!

Mutta neljä päivää ja kaksi pientä, varovaista juoksulenkkiä ei ole huono juttu.
Varsinkaan kun miettii miten huonossa kunnossa mä olen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti