Blogitekstisuositus

Tänään tahdon

Tänään tahdon metsään. Tahdon haistella metsän kosteutta ja nähdä peurat ja ketun ja korpin ja muurahaiset. Tahdon löytää sieniä. Ta...

torstai 4. helmikuuta 2016

Jag älskar att bli ompysslad.
Jag är en person som gärna rör människor
och som egentligen har en skyddszon på kanske 5 cm :)
Älskar kramas o älskar när människor kramar av fri vilja o med omtanke.
Man känner det <3
Frissa, kosmetolog, manikyr, pedikyr o massage - ooooooh.
Men bäst av allt är när man får sitta nära, nära, riktigt fast i nån man gillar.
Att få röra nån man tycker om.
Att bli rörd av nån som tycker om en.
Det behöver inte ha nåt att göra med sex.

Mamma tittar alltid med fingrarna sa barnen när de var små <3

När barnens far lämna mig grät jag b.la för att ingen rör mig mer. Men så gick det ju som tur inte :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti