Blogitekstisuositus

Tänään tahdon

Tänään tahdon metsään. Tahdon haistella metsän kosteutta ja nähdä peurat ja ketun ja korpin ja muurahaiset. Tahdon löytää sieniä. Ta...

torstai 11. helmikuuta 2016

Olen ihan just tehnyt kaksi viikkoa töitä seisten.
Ja eilen sain vielä koekäyttöön Gymba aktiivilaudan, jolla seison ja keikun koko päivän.
Duunikaveri huudahti mut nähdessään:
"Mitä ihmettä sä teet!" ja minä vastasin,
ettei riitä että oppii puhumaan espanjaa, pitää saada myös lanteet heilumaan.

Ja miltäs nyt tuntuu?
No tällä hetkellä en tiedä, onko koipeliinit kipeet tanssista,
Pilateksesta vai seisomisesta ja keikkumisesta.
(ja koko ajanhan mun koivet on ollut enempi tai vähempi kipeet)
Mutta tunne on vähän kuin olis treenannu normaalia enempi.
Ja olkapäät kiittää.
Seistessä olat roikkuu niin kuin pitää, 
eivätkä ole korvissa kiinni.
Selän pelkäsin kipeytyvän, mutta sitäpä ei ole tapahtunut.
Ja tavattoman väsynyt olen.
Sekin voi johtua aktiivisemmasta päivästä ja istumattomuudesta.
Pari päivää jo ollut niin, että istun vain syödessäni :)
Ihmeen nopeesti tottuu.
Enempi mulla selkä oireili kyläkauppa-aikaan.

No - aika näyttää josko tämä on vain ohimenevä puuska,
vai seisonko vielä vuoden kuluttua.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti