Blogitekstisuositus

Tänään tahdon

Tänään tahdon metsään. Tahdon haistella metsän kosteutta ja nähdä peurat ja ketun ja korpin ja muurahaiset. Tahdon löytää sieniä. Ta...

lauantai 20. helmikuuta 2016

Jos on oma sukuni mahtava,
niin on sitä myös suku johon avioiduin!
Sieltäkin puolelta tuplasti appiukkoa ja anoppia,
mutta sekään ei ole paha juttu.
En nyt puutu anoppien ja appiukkojen välisiin suhteisiin, se olkoon jonkun toisen jutun aihe ;)

Mun lapset on saaneet tuplamäärän rakkautta.
Anopit ovat kummatkin mulle tärkeitä, pidetään yhteyttä eikä avioero ole paljoakaan muuttanut.
Ex-mieheni äidin kanssa olen yhteyksissä useamman kerran viikottain, hän on hyvä ystävä, jonka kanssa voi puhua ummet ja lammet ja nauraa räkättää.
Toisinaan otamme yhteen niin että kolisee :)

Ihania olivat myös appiukkoni.
Heille kummallekin lähetän pilvenreunalle poskisuudelman!
Ex-mieheni isä oli minulle erityisen tärkeä.
Sillä miehellä oli sydän oikealla paikalla.

Kun erosin, erosin vain miehestäni, en hänen suvustaan.
Se on monelle jotenkin vaikea käsittää.
Minulle se on itsestään selvää.
Kun ihmisten kanssa on kulkenut vuosikymmenet yhdessä, nähnyt lasten kasvavan, taistellut läpi huonojen aikojen, itkenyt, halannut, tapellut ja sopinut ja hionut kulmat ajan saatossa pyöreiksi, niin miksi yhden "linkin" muuttuminen estäisi kaikkien muiden linkkien toimivuuden?
Eikä minulla ole oikeutta poistaa lapsilleni tärkeitä ihmisiä heidän elämästään! Isoäiti kun on isoäiti olin sitten avioliitossa hänen poikansa kanssa tai en!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti