Blogitekstisuositus

Tänään tahdon

Tänään tahdon metsään. Tahdon haistella metsän kosteutta ja nähdä peurat ja ketun ja korpin ja muurahaiset. Tahdon löytää sieniä. Ta...

keskiviikko 3. helmikuuta 2016

Työpaikan muutto takana.
Ei siis työpaikan vaihto vaan vanhan työpaikan muutto uuteen paikkaan.
Sain sähköpöydän, joten harjoittelen työn tekoa seisaaltaan.
Mulla on pohkeet huutanu hoosiannaa,
mutten tiedä johtuuko se muuttokamojen kantamisesta,
tanssitunnista vai seisomisesta vai kaikkien näiden yhteisvaikutuksesta.
Mutta jotekin kuitenkin tuntuu hyvältä seistä ja naputella.
Ehkäpä mä saan koipeliinini vielä toimimaan niin kuin koipien kuuluu toimia.
:)

Tanssitunti oli taas mukava.
Vitsi mä tykkään tanssia.
Ajatelkaas - heavyä kuunteleva mimmi rakastaa lavatanssia :D
Ja tänään sitten pehmiteltiin Pilateksella.
Siitäkin olen vihdoinkin löytänyt sen idean.
Joskus aikaisemminkin kokeillut,
mutta silloin ei ilmeisesti opettajan ja mun aivoitukset sopineet yhteen:
en saanut tunneista yhtään mitään irti.
Nykyinen selittää hyvin ja tehdään tarpeeksi toistoja,
jotta minäkin löydän ne "syvät lihakset" ja "keskivartalon kannatuksen"
ja kaiken muun  mistä höpistään.

Eiköhän tää tästä.
Kevättä kohti!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti