Blogitekstisuositus

Tänään tahdon

Tänään tahdon metsään. Tahdon haistella metsän kosteutta ja nähdä peurat ja ketun ja korpin ja muurahaiset. Tahdon löytää sieniä. Ta...

sunnuntai 6. marraskuuta 2016

Puss

För universumer en totalt onödig uppdatering
men i min lilla värd viktiga saker.

Vet ni,
det börjar bli bättre.
Naglarna börjar bli såsom naglar ska vara.
Dom är inte mer randiga o missfärgade,
men dom är ännu jättesköra.

O mina ögonfransar finns igen,
nästan såsom förr.
Sku kanske kunna prova sminka mig igen.
De e faktist nästan par år sen senast :)

Håret lossar, massvis,
men alla mina hårstrån har ju växit ut samtidigt
så dom lossnar väl också lite samtidigt.
Tänker låta håret växa lite längre för att se om det lockar sig lika som förr.
Om jag orkar låta det växa.

Puss

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti