Blogitekstisuositus

Tänään tahdon

Tänään tahdon metsään. Tahdon haistella metsän kosteutta ja nähdä peurat ja ketun ja korpin ja muurahaiset. Tahdon löytää sieniä. Ta...

sunnuntai 13. marraskuuta 2016

Välillä mulla meinaa hirttää hihna kiinni, osa 2



Toinen tuttava soittaa,
oli mennyt sukset ristiin lasten kanssa isänpäivänä.
Väärinkäsitys
Ja lasten vielä kokematon maailma vastaan
"vanhemman" henkilön kokemus.
Ja vahvasti myös epäilen,
että tuttava ei kertonut mulle ihan koko totuutta.
Ja puhe kääntyy lapsiin,
meillä melkein samanikäiset.
Henkilö toteaa,
ettei lapsiaan voi kehua,
niillä voi nousta kusi päähän...
Siis mitä,
sanoppa uudelleen, nyt en ymmärrä?!?!
Että lapsia ei pidä kehua?
Niinkö?
Ei hlvtti!
Mun lapset on hienoja yksilöitä
ja minä sen heille myös kerron.
Minä kerron myös muille,
että olen lapsistani ylpeä.
Ja lapseni tietävät sen
Enkä näe siinä ongelmaa.
Tiedän myös heidän heikkouksiaan
ja olen realisti.
Aina ei mene niin kuin Strömsössä,
kenelläkään,
ja kannustusta ja kehuja tarvitaan antamaan potkua eteenpäin.
Eikä ole noussut kusi päähän

...vaikka kaikkihan me ollaan jonkun asteen kusipäitä...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti