Blogitekstisuositus

Tänään tahdon

Tänään tahdon metsään. Tahdon haistella metsän kosteutta ja nähdä peurat ja ketun ja korpin ja muurahaiset. Tahdon löytää sieniä. Ta...

keskiviikko 4. toukokuuta 2016

Asioita, joista ei puhuta!

Joskus pilailen, 
että olkapäilläni on värivalo,
jossa lukee "minulle saa puhua!"
Ei ole mitenkään outoa,
että kassajonossa, junassa, kirjastossa, kaupassa, rannalla, missä vaan, joku minulle täysin vieras kertoo minulle elämäntarinaansa, sairauskertomuksensa, avioeronsa tai elämänsä rakkaudesta.
Ja minusta on mielenkiintoista puhua ihan kaikesta ihmisten kanssa.
Pidän keskustelemisesta.
Ikään ja sukupuoleen katsomatta.
Eikä ole vielä oikein tullut eteen puheenaihetta,
joka olisi minulle liian outo tai vaikea.
Minun kanssani puhutaan usein juuri niitä asioita,
joista yleensä vaijetaan!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti