Blogitekstisuositus

Tänään tahdon

Tänään tahdon metsään. Tahdon haistella metsän kosteutta ja nähdä peurat ja ketun ja korpin ja muurahaiset. Tahdon löytää sieniä. Ta...

torstai 12. toukokuuta 2016

SomeDomina

Tänään olen kuunnellut inspiroivaa "someluentoa".
Herätti taas uusia ajatuksia ja uteliaisuutta.
Ja duunikaverin into tarttui.
Olen aina viehtynyt uuden kokeilusta ja uusista koneista, peleistä ja vehkeistä.
En ehkä ole puhdas pioneerityyppi,
mutta en kovin kaukanakaan siitä.
Tosin rajalliset raha- ja aikaresurssit jarruttavat
ja katkovat siipeni.

Uteliaisuudellani ei ole rajoja.
Eikä kokeilunhalullakaan paljoa.
Rakastan heittäytymistä ja ihmisiä,
jotka heittäytyvät.
Siinäkin on ollut pakko hiukan himmata
olosuhteiden pakosta.
Ja viimeaikoina syöpäpaskiainen on sekoittanut elämääni.
Hyvä ystävä sanoi kauniisti, kun totesi,
ettei koskaan ole edes ajatellut etten minä voittaisi syöpääni...mutta kun aina se ei mene niin.

Jotenkin musta tuntuu, että olen sairauteni myötä saanut aivan tavattoman kokemusnälän.
Ja se nälkä kasvaa syödessä!

Saattaa olla, että tämänpäiväinen luento poikii muutoksia myös tähän blogiin.
Tämä on minun leikkikenttäni.
Täällä minä olen SomeDomina
ja MasterAdmin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti