Blogitekstisuositus

Tänään tahdon

Tänään tahdon metsään. Tahdon haistella metsän kosteutta ja nähdä peurat ja ketun ja korpin ja muurahaiset. Tahdon löytää sieniä. Ta...

lauantai 28. toukokuuta 2016

Queen of fucking everything, sanoi ystäväni :)

Mutta tänään on olotila kuin huijatulla hovinarrilla...

Aivan ihana, juuri sellainen hidas, nautinnollinen lauantaiaamu.
Ei kiirettä nousta
Ei aikatauluja
Ei mitään muuta kuin kuninkaallinen rauha

Ulkona odottivat siimaleikkuri ja ruohonleikkuri.
Olimme sopineet treffit jo perjantaina.
Pidän pihahommista ja kelikin oli sopivan pilvinen.
Eiku kimppuun!

Siimaleikkuri lähti melkein heti käyntiin
ja toimi moitteettomasti.
Mutta minä en.
Sain jättää vähän vajaaksi leikkausurakkani.

Ruohonleikkuri käynnistyi ekalla
Ja toimi moitteettomasti.
Mutta minä en.
Yleensä maksimissaan parin tunnin keikka
vei paljon enemmän, koska mun oli pakko huilata välillä.
Teki mieli työntää koko kone kaseikkoon.
Vaan eihän se ollut koneen vika.

Ja urakan jälkeen oli pakko ottaa tirsat.
Ihan naurettavaa.
Palautuminen melkein nollatasoa.
Kaikki tämä mukava rankan antibioottikuurin vuoksi.
Ja takana on vasta yksi iv viikko ja yksi suun kautta nautittu v-pen viikko,
edessä vielä VIISI viikkoa.
VIISI KOKONAISTA VIIKKOA!
Mun pitää varmaan tilata PostiPate leikkaamaan mun nurtsini tai PikiPojat vetämään mustan pinnoitteen...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti